Élménybuborékok

Mindennapi történések, szórakoztató formában

Szárnyal a Coupta - Álhír 2040-ből

2018. november 11. 14:52 - Mióka*

Intenzíven növekedik a Medisz Közösségi Részvénytársaság értékesítése, amely csaknem háromszoros árbevételnövekedést ért el 2030 és 2040 között. Ennek 85,4%-át az exportértékesítés teszi ki, melynek fókuszában Japán áll. A befektetők számára különösen vonzó cég fő ismérve, hogy a gyógyszeriparban egyedüli szereplőként, egyetlen termékcsoportjával dominálja a piacot, mely a ’Couple tablet’ kifejezés (magyarul ’párkapcsolati tabletta’) rövidítéseként Coupta nevet visel. Az elnevezés azért is különösen találó, mert a Coupta lényegében egy termékpár, mely egy napi kontaktlencséből és tablettából áll.

Az utóbbi években híressé és hírhedtté is vált cégnek számos támogatója és támadója is akadt. Előbbit méltán igazolja a különleges cégforma, mely során a fogyasztó a havi 500e Ft-os (alapcsomag) adag vásárlásával, 0,001%-os részvényessé válik a Medisz Krt. folyamatosan növekvő jegyzett tőkéjében. A támogatók élharcosává váló ENSZ fő érve az öngyilkossági és boldogtalansági statisztikák folyamatosan javulása, valamint a túlnépesedett bolygó védelmezése, a jelenlegi generációk számára. Tény, hogy a statisztikák javulása a termék különlegességéből fakad, hiszen a tabletta és kontaktlencse együttes használata egy ideális párkapcsolat képét vetíti ki az egyedülálló fogyasztók számára, ezzel csökkentve a folyamatos társadalmi nyomást a társas élet kialakításához kapcsolódóan. A Coupta1 (fogyasztó) egy Medisz által kifejlesztett szoftver segítségével létrehozhatja a számára ideális társat, Coupta2-t, külön specifikálva a külső és belső tulajdonságait. A kontaktlencsébe töltődő adatok segítségével Coupta1 úgy észleli, mintha társa jelen lenne mindennapi életében, melyet a hormonokkal és legálisan alkalmazható halucinogén szerekkel ellátott tabletta egészít ki, így teremtve meg az életszerű társas létet. A Medisz számára a legnagyobb rizikót mégis a „Coupta-párok” társadalmi beágyazódása jelentette. Összességében elmondható, hogy a barátok és a munkatársak nagy része elfogadóan kezelte az új „párokat”, főként azért, mert így a korábban önmagára veszélyes fogyasztó mára boldog életet élhet.

A termék legnagyobb kritikusai a konzervatív Y generáció, akik a rossz nyelvek szerint az „unokáik miatt izgulnak”, hiszen a Coupta által kivetített, ideális társas élet miatt az utódlás természetes módja megszűnik a fogyasztó számára. Válaszul a Medisz Krt. a közelmúltban bejelentette K+F tevékenységének intenzív fejlesztését, teret adva a további növekedésre.

komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása